سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که تکبّر می ورزد، چیزی فرا نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 86 مهر 7 , ساعت 10:14 صبح

بسمک العلی الاعلی

احمدی‏نژاد فقیر نیست ، چون می‏تواند حرفش را بزند .
احمدی‏نژاد البته زیرک هم هست که می‏داند حرفش را کجا چگونه بزند .
احمدی‏نژاد حرف‏هایش را با دلیل و مدرک و قاطع هم می‏زند . 
احمدی‏نژاد نه تنها در شهر و دیار خود غریب نمی‏ماند که در کفرستان یهود هم .‏‏
آخر احمدی‏نژاد نه بخیل است و نه ترسو . لابد می‏گویی ربطش کجاست ؟؟ می‏گویمت .
آدم که بخیل باشد از ترس مبادا دارایی‏اش را پنهان می‏کند .
حالا فکرش را بکن آدم اگر از نظر فکری نادار باشد یا از روی عادت خسیسی و کنسی که البت از ویژگی‏های یهود هم هست حتی آن‏چه را باور دارد و به آن ایمان پیدا کرده هم پنهان می‏کند .
من که نگفتم سیاستمداران ما تا حالا خسیس بوده‏اند . گفتم ؟؟
من می‏گویم : اگر هم خسیس نبوده‏باشند فقر فکری داشته‏اند حتما دیگر‏ ،‏ و همین بوده که آن‏ها را هر چند که زیرک هم بوده‏اند و پیر سیاست ، اما در برابر اغیار چونان مرعوب سخن می‏گفته‏اند که حکما خودشان هم متعجب می‏شدند و یا باورشان می‏شد که این اغیاری که امروز مثل موش شده‏اند شیر هستند .
من می‏گویم : اگر چه خیلی هم دارایی داشته‏اند و طرفدار و طمطراق و کیا و بیا اما از نظر فکری نه طمطراقی بوده و نه کیا و بیایی . همین هم بوده که نه فقط در آن سر دنیا جرات نمی‏کردند حرف بزنند که تو مملکت خودشان هم صد تا چرتکه پایین و بالا می‏کردند که چه بگویند و نگویند که آمار انتخاباتی حزبشان دچار رکود نشود و دلار و یورو قیمتش تکان نخورد . حکما حساب دارایی‏های بانک‏های سوییس هم باید مورد مداقه باشد . 
من می‏گویم : چه خوب که این احمدی‏نژاد نه دارد ،‏ که بخواهد خسیس باشد و فقر فکری هم که پر‏واضح است که ندارد و می‏تواند از تریبون یهود افسانه‏های به باور رسیده یهود را زیر سوال ببرد .
من می‏گویم : چه خوب که این احمدی‏نژاد خوب می‏تواند حرف‏هایش را با دلیل محکم بزند و دمب این موش‏ها را هم‏چین می‏گیرد و از لانه‏هاشان می‏اندازد جلوی خودشان و می‏گذارد خودشان ،‏ خودشان را بجوند و ریشه‏شان را خودشان بکنند .
 من می‏گویم : یادش بخیر رجایی هم همین فرمی بود که جورابش را وسط جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در‏آورد و سند جنایت شاه را نشان همه داد و البت هم کسی جرات نکرد بگوید ای بی‏کلاس‏ِ ناقوارِ بد‏قیافه . برای‏مان در دنیا آبرو نگذاشتی با این رفتار بی دیسیپلینت .
من می‏گویم : چه خوب که این احمدی‏نژاد نه کیا بیا دارد و نه طمطراق ، نه حزب و نه حساب بانکی که بخواهد به هوای آن‏ها مراقب حرف زدنش باشد .  حکما حسابش جای مطمئنی است که می تواند به اتکای آن ، این‏قدر مقتدر و با صلابت حرف بزند و البت با آرامش و متانت .
من می‏گویم : آدم که حرف حساب داشته باشد برای زدن حکما در شهر خود باشد یا در دیار غربت و در میان دشمن باز هم بی هیچ ترس و واهمه‏ای زیرکانه تمام دلایل خود را محکم می‏گوید آن‏قدر که دشمن هم تو کفش بماند و نا‏خودآگاه برایش کف بزند .  
راستش را بگویم ؟ این‏ها را که من نمی‏گویم . این‏ها را از این جا برداشت کردم . یعنی هر چه می‏خواندمش نمی‏فهمیدم ربطش کجاست  تا این که احمدی‏نژاد رفت آمریکا و خدا خیرش بدهد مرا هم چیزفهم کرد .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ